طلایاب

Wiki Article

طرح اولیه کشتی نوح کشف شد/ دستور دقیق ساخت کشتی متعلق به ۴۰۰۰ سال پیش

هنگامی که نرم افزار یک شی از فلز یا طلا را تشخیص می دهد یک صدای بوق به گوش میرسد، بنابراین قطعا آن را از دست نخواهید داد.

دانلود نرم افزار طلایاب واقعی برای موبایل؟ برنامه‌های موبایلی ویژه ای برای گوشی ها وجود دارد که برای افرادی که علاقه مند به جستجوی فلزات و طلا هستند بسیار مفید است. در این مقاله فهرستی از بهترین اپلیکیشن های گنج یاب، طلایاب و فلزیاب گوشی در سال جاری را به شما معرفی می‌کنیم.

پاسخ ساده “به اندازه قطر سیم پیچ” است. بنابراین فزیاب با سیم پیچ و لوپ های بزرگتر عمق بیشتری را تشخیص می دهند.

این نرم افزار برای جستجوی اجسام مختلف ساخته شده از فلز یا طلا واقعا موثر است که می تواند هم برای مقاصد حرفه ای و هم برای تفریح با دوستان و انجام شوخی های هیجان انگیز مناسب باشد.

ساخت و ساز: برای تعیین محل لوله‌ها یا کابل‌های مدفون یا سایر اشیاء فلزی که ممکن است در حین کار ساختمانی با آنها مواجه شوند.

یافتن مجموعه‌ای بزرگ از سکه‌های مربوط به دودمان نورمن به کمک دستگاه‌های فلزیاب در دره‌ی چو

این اپلیکیشن یک گنج یاب ماهواره ای برای اندروید است که برای شما عزیزان سایت فلزیاب ای دی اس در این پست آماده شده است.

از جمله تجهیزات ویژه یا قطعات خاص، به عنوان مثال سنسورهای مغناطیسی یا سیم پیچ یا موارد دیگر،

جهت مطلع شدن در مورد نحوه ثبت سفارش و خرید دستگاهی که ناموجود است، بر طلایاب روی لینک نحوه سفارش کلیک کنید تا با مراحل آن آشنا شوید.

نکته مهم در فروش طلایاب و گنجیاب این است که باید دستگاه خود را به قیمت مناسب و با توضیحات دقیق در مورد ویژگی‌ها و کارکردهای آن عرضه کنید.

هدف: طلا، نقره، مس و آهن، سکه طلا، جواهرات، مجسمه، شمشیر، خنجر

این برنامه اشیا را می شناسد و حتی به آنها عنوان می دهد. بنابراین، اگر دوربین به سمت لپ‌تاپ باشد، می‌بینید که در یک قاب با رنگ خاصی قرار گرفته و مشخص شده است.

از حالت های جستجو مناسب برای جستجوی فلزات و طلا، به ویژه با دقت

Report this wiki page